Bild på hela arbetsstyrkan på en kaj med blått hav och blå himmel i bakgrunden

Sommaravslutning i Vaxholm

I fredags åkte vi till Vaxholm i Stockholms skärgård för en trevlig sommaravslutning. Dagen bjöd på fint väder, god mat, shopping och en stadsvandring med fokus på öns arkitektur.”