I fredags åkte vi till Vaxholm i Stockholms skärgård för en trevlig sommaravslutning. Dagen bjöd på fint väder, god mat, shopping och en stadsvandring med fokus på öns arkitektur.”
I fredags åkte vi till Vaxholm i Stockholms skärgård för en trevlig sommaravslutning. Dagen bjöd på fint väder, god mat, shopping och en stadsvandring med fokus på öns arkitektur.”